Sunday, September 9, 2012

Movie : Salam Cinta

Assalamualaikum ..
Hari sabtu malam yang lepas trah berkesempatan menonton Salam Cinta .. tengah malam punya tontonan .. dan paling trah nak tergelak empat orang sahaja menonton waktu itu .. 11.20 malam .. ini pun yang sorang tuh layan tidur pasal dia nak 'drive' hantar trah balik rumah .. nasib baik tak berdengkur .. kalau tak kes naya dan trah tersangat 'jealous' sebab dia dapat tidur ..
Komen trah pasal cerita ini rasa 2dari 5 bintang trah bagi sebab memang dah boleh agak jalan cerita dia dan membuatkan trah tidak menantikan kesudahannya kerana sudah dapat mengagak kesudahan cerita .. pasti 'good ending' .. kalau tak, ada orang bakar panggung .. ada ke?? cuma mungkin kerana pengarah ni menggunakan pelakon yang bertudung seiring dengan tuntutan agama .. tahniah kepada pelakon dan pengarah Azhari Zain kerana dapat berbentuk islamik .. pasti terselit contoh-contoh yang boleh dibuat teladan ..

Mengisahkan Amirul(lakonan Kamal Adli), seorang pelakon terkenal di Malaysia yang suka berpoya-poya. Kehidupan Amirul yang penuh dengan glamor telah menyebabkan Amirul bersikap sambil lewa dalam hal-hal agama.  
Untuk sinopsis Salam Cinta klik sini





2 comments:

E'in said...

nasib baik xtgk cite nie.. hehe

Thirah said...

@E'in:xyah tengok ler...hehehehe