Saturday, March 17, 2012

Cik ngah sangat rindukan.....

Assalamualaikum....

hari ini baru dapat kekuatan untuk membuat entry baru. Walaupun entry ini hanya lah luahan rasaku pada anak-anak buahku(aqil, fahim, faqihah). Aku sanggup cuti selama 3hari yang bermakna gaji untuk bulan ini kena potong sebanyak rm210. Banyak tu tapi aku merasakan kepuasan kerana dapat menemui anak-anak buahku dikampung. Diorang balik kampung kerana cuti sekolah selama seminggu. Apa-apapun, 3G menjadi alat perhubungan untuk aku melihat anak-anak sedara aku membesar selepas ini dan kalu ada masa terluang akan ku pergi menemui mereka di Kluang nanti..insyaallah...

ini gambar kenangan sepanjang aku balik kampung.


**cik ngah sayang korang semua...

2 comments:

NOOR FATIN said...

mereka pun pasti sayangkan awak :)

Miss FF said...

Untungla anak2 sedara kak Tirah... sanggup tu kena potong gaji asal dpt melihat wajah2 insan yg tersayang... mesti best kan ada anak sedara... hmmm.... bila la FF dapat merasa ada anak sedara ek... nmpknye kena suh akak FF kawen cpt2 ni! mesti sweet je if anak buah FF panggil FF mak ngah.. he3.. (berangan je lebih)