Monday, December 31, 2012

27hb Bersama Burger Abang Burn, Kota Damansara

Assalamualaikum ..
ni kejadian yang berlaku pada 27hb yang lepas .. bukan apa .. burger abang burn ni bagi trah tersangat la mahal .. sebiji burger hampir rm10 .. bayang kan la .. ish .. mula-mula tak leh bayangkan la .. layan kat gambar je burger ni .. sekali burger abang burn ni buat promosi .. rm1 dari pukul10malam hingga 12 malam .. trah pergi la layan burger ni .. balik dari tempat kerja .. tidur kejap then kawan ajak keluar pukul9.20malam .. pergh .. time sampai tu .. dah beratur panjang .. pukul9.45 malam .. lagi panjang .. rasanya la mungkin sebab murah kan .. sekali kan .. pukul10malam baru start kaunter pembayaran dibuka .. nasib baik perancangan geng abang burn ni ok sebab dorang dah siap-siap bungkus .. jadi .. burger masih panas serta tak menunggu terlalu lama .. setelah makan .. pergh .. daging dia .. mak ai .. punya tebal .. padan la harga cecah rm10 tu pun yang biasa punya .. kalau tambah itu ini .. dan kalau jenis yang bertingkat .. ish .. entah berapa la harga ..boleh cecah rm100 ke?? ..

Curi gambar kat FB kawan .. Hidayah ..

        
Ni orang beratur depan trah .. yang belakang segan nak ambil gambar ..

       
Tasha .. Gigih jawap soalan survey ..                             Hamiz dan Hidayah ..

       
Hampir sampai turn kami ..                         Hidayah layan burger .. Lapar katanya ..


Dagingnya yang tersangat tebal ..






2 comments:

Cik Mimey said...

burger bakar kan??best2

Thirah said...

yes..tu kelebihan burger abang burn ini..