Monday, April 7, 2014

Aku yang tak matang ..!!

Assalamualaikum ..
kehidupan seorang pelajar masih diteruskan dengan sisa yang ada .. semalam hantar email proposal kat supervisor .. untuk recheck plagiat .. hasilnya 9% .. berkurangan sebanyak 20% alhamdulillah .. pukul1.00 petang tadi hantar kat prof untuk dihantar proof read dan hantar sms kat handphone prof .. sekali prof nak jumpa .. dengan kadar segera dengan printed proposal .. kalut la pergi print .. dah la tempat print lak kat tingkat bawah sedangkan bilik lab kami ditingkat dua .. kalut la buka file proposal .. sekali 'hang' pulak dah .. time-time gini ler dia jadi .. sabar .. turun bawah pastu tekan mesin ON .. login dan .. aiks .. nape pulak 'no exist file' .. pulak dah .. tak kan la pending lama sangat .. tekan OFF .. dan ON balik .. nampak semacam butang warna oren menyala tanda ada file tengah ontheway nak masuk .. sekali ada .. lega .. ish .. tak lega lagi .. panjat tingkat 2 semula .. ambik apa yang patut .. dengan mengah-mengah meluru kat bilik prof .. ambil nafas .. tarik nafas .. habis kan ayat ke8 yasin .. tangan tala kat pintu nak ketuk .. sekali pap!! hah! awak ada ketuk pintu ka? seraya prof tanya .. dan aku terkejut .. spontan .. baru nak ketuk pintu, prof dah buka .. apa lagi nak bincang bla bla bla bla .. aku dapat ayat best dari prof .. trah .. awak tak matang!!! ..dalam hati aku berkata .. patut la aku tak kahwin .. rupanya aku tak matang .. ok aku terima telahan prof itu .. aku faham .. dan aku terima .. hasilnya aku kena tambah beberapa perenggan kat bahagian LR .. dan perlu dihantar esok ..


Wish me luck supaya dapat siap .. dan betul dengan apa yang aku buat .. tolong Yaallah ..




OHMYENGLISH .. ~~~~~~~~



No comments: