Sunday, April 20, 2014

Apa Nak Jadi Dengan AKu nih!

assalamualaikum ..
ohhhhhoooo oit..
mata bertentang mata ..
wes pe ke hal dengan aku nih ..
pe nak jadi ..
sampai sekarang tak defend lagi ..
pe nak jadi ..
duit pending 4bulan daa ..
pe nak jadi ..
sampai sekarang tak sedar diri ..
pe nak jadi ..

urmm .. apa nak jadi la dengan aku nih .. bila la semua ni akan berakhir .. nape aku malas sangat .. nape aku rasa diri ini terpinggir .. mana letaknya semangat aku .. mana perginya? orang lain nak kena hantar Jepun .. aku nak Jepun .. jangan kata nak pergi .. hati pun tarak!!

Oh ye .. adik ku jua sudah berangkat ke New Zealand .. katanya ambik lesen diving .. ala yang menyelam-nyelam tu .. pukul8.30 pagi tadi flightnya .. harap dia dapat mencapai impiannya untuk mendapat lesen tersebut dan mendapat rezeki yang baik .. amin insyaallah ..



No comments: