Friday, September 2, 2011

Kenduri!!!Kenduri!!!

Assalamualaikum...
salam syawal...

semalam yg agak bz dgn kenduri spupu ku...
walaupun aku xtlg sgt...
banyak yang tolong tengok2 kn...kihkih...
sori spupu ku...hehehe...

nasib baikla adik2 n abangku tolong2...
lgpun aku nak tolong pn sbb ramai sangat makcik2...
bg jela depa tolong dulu..
sy ambik turn pas depa penat...

orang 'belarok' datang pukul1.00pm...
perghhh!!!memang penuh....
melimpah sampai kena makan kat atas umah mak aku...
kalut betul time tu....aku???wat2 kalut...hahaha...
rasa cam aku xde function pn...lantakla...aku xtau nk wat pe...kihkih

dalam area pkl4.00pm...xramai tetamu...
cam reda r..
pe lagi...
kami(abe li,kak etiy,aku,abe amir)...duk kat meja makan beradap..

kami betul2 beradap la makan..udang,sotong...ikan...ayam...pergh!!!!
layan habis...tp xhabis pn....
rupenye dalam pkl5.00pm ada plk p makan kat citu...
kira cam third round r.....best!!!best!!!

pkl7.00pm...mmg xde tetamu dah...lauk pn kurang la jgk...
semua orang berkemas2 utk next pasangan nk kawin mlm semalam,,,,iaitu abgnye plk...
tp semalam aku xg...sbb xlarat(bajet bekerja keras r..hahaha)

*pic still in my hp....nt ku upload....


No comments: