Friday, October 7, 2011

Berharap pada yang tak pasti....

Assalamualaikum...
Kali ni kecewa dengan sikap manusia ni...
Aku dengan baik hati kasi pinjam itu 'money' sama itu orang....
And paling best jugak bulan ni...aku ciput...
Mengharapkan ia sudi membayar balik duit ku...
sedangkan duit itu ku kasi pinjam 2bulan lepas....
rasa cam 'AH ALONG' je...
Asyik call, sms....semua soal itu....
Sampaikan aku merasakan...aku lak yang duk hutang dengan orang...
Hai...aku sabar dan terus bersabar dengan seribu alasan yang tercipta...

my money plz come back!!!

Your excuse:
Next month....next week...3 or 4 days...
Oh man!!!
Dont give me excuse any more..
i can not accept it unless you give the money....i will accept it!!!

****give my money back!!!!



1 comment:

Miss FF said...

hmmm... penah terkena, kes yang lebih kurang sama.. after almost 1 year baru langsai.. tu pun secara ansuran.. lagi satu kes lepas satu semester baru pulangkan balik... susahnya nak say NO kan bila kawan kita mitak nak pinjam...