Tuesday, November 1, 2011

KALAU awak hendak guna tangga, silakan. Saya sayang lemak!!

Assalamualaikum.....

sihat vs lemak

hurmm...melihatkan title dan gambar ni amat menakutkan saya...
saya sama sekali tidak sayang lemak...
tapi lemak suka saya....macam mana??

ni ayat saya 'copy' dari satu ruangan hati dimetro....untuk baca lebih lanjut...KLIK
wow....sejak 5bulan praktikal....
saya selalu guna lift dan paling best kat opis aircon dari pukul8-5.15petang...
opis berada tingkat 1, kafe pulak tingkat4....naik lift....
balik pun ikut lift...tangga bila nak turun pergi kat HR(human resource) punya bilik...tingkat 1...
kerja yang dijalankan ku kat opis...hanya duduk mengadap dan 'encode'
artikal tu banyak wat saya terfikir tindakan yang saya wat....
cuba la korang baca...
panjang tapi penuh bermakna.....

nasib baik praktikal baru...kalau kerja camne??
mana nak exercise ni??

***berat sekarang saya 80kg++.....tiada rahsia dan bukan 'biarlah rahsia'-(siti nurhaliza).....

No comments: