Sunday, November 27, 2011

Hidup kena berpendirian.....

Assalamualaikum.................
hurmm...makin hari makin dekat aku menghampiri tarikh keramat 6hb12 2011...
selepas tarikh tu...selamat la aku menghabiskan 'study' ku dalam teknologi maklumat...........
Alhamdulillah,.........
semakin menghampiri makin keliru aku mencari arah hidup.........
mungkin ini permulaan hidup ku sebagai seseorang yang bukan pelajar....atau ni baru permulaan aku berdepan dengan situasi menyambung 'study' dengan lebih jauh...........
dikala usia ku yang makin bertambah........
nape aku tak mengambil keputusan....
bukan senang keputusan nak dibuat...

kekadang kita dapat kan sesuatu dengan melepaskan sesuatu..........
tapi hakikatnya..hidup kita perlu berpendirian...
tanpa menjadi lalang yang mengikut arah angin bertiup..........
tak mengapa kita menjadi lalang...


tapi kalu itu bukan kemahuan kita mengikut arah angin......
so jangan la menjadi lalang.............


**dalam hati ada taman belajar lagi....ngeh ngeh...

No comments: