Saturday, November 5, 2011

SEGMEN>SAYA KOMEN BLOG ANDA

Assalamualaikum...

Alamak...join segmen lagi...tapi aku tak pasti menjadi ke tak segmen ni...
sebab aku pun tak reti...mai try lagi sekali...cuba dan terus cuba...

Segmen ni mengharapkan kita komen blognya....
Ah sudah...bab nak komen ni...
nak kena ambik masa sikit...
nak kena skodeng dulu....baru best komen kan..
nak kena jugak ada ilmu untuk komen....
kang komen sesedap rasa,...kang berbulu tuan blog..hehehehe..
Jomla sape-sape nak join...klik header bawah ni..


so...sape2 nak join...selamat join segmen ini....

2 comments:

kai said...

ding ding...
salam pokcik nk tumpang lalu..
wahhh agak cun rumah nie..
polka dot gitu...
i like..
nice blog keep it up!

FarhanahAdzlan said...

aslmkm..trima kasih krna join=)

first skali header and background dah ok=)

kalau boleh letak widget yg perlu je..yg lain xpyah..sbab ia akan mmberatkan blog..

dr segi susunan widget..susunkan ia kasi kemas..contoh letak dulu "jumlah yg singgah" baru letak "tentang ku"

dr segi tulisan plak..tulisan yg terbaik bagi say ialah VERDANA..awak pakai yg tu tak?kalau tak lpas ni pakai la~

dah tngok entri2 yg lepas..mcm ada bnyk juga entri yg xde gmbar..klau entri pnjang ia boleh diselangselikan sikit dngan gambar~

bnyakkan tngok tutorial dr blog orang lain untuk menghias blog..saya ponn buat camtu juga..

last but not least..klau boleh tiap2 hari update..bnyakkan blogwalking..comment blog orang lain dan ping entri di tmpat2 yg lain=)

maaf kalau trkasar bahasa..trima kerana join=)