Sunday, November 6, 2011

Raya tapi duk umah aje...

Assalamualaikum....
hari ni hari raya aidiladha...
hari ini raya kat umah nenek....
sangat best hari ni...sebab hari raya...dapat solat raya....LIKE ..LIKE...
tunggu tahun depan pulak nak solat raya lagi....tak sabar nak tunggu tahun depan...
tapi..hurm...terasakan pengisian hari raya aidiladha amat kurang best...
sebab....tak pergi umah sedara mara pun....setakat sebelah umah saje..
tapi tu pun perut tahap gaban penuh....mau tak penuh...
duk makan makan....hahaha....
sebab lama dah rasa tak makan camni....
makan tanpa perlu berfikir soal duit....

 syok makan....lupe terus pasal berat badan....

pe yang ku masak hanya ayam masak merah....
tolong tengok mak masak gulai daging putih....nasi himpit....

dalam pada tu teman ada pergi beli barangan nutrimetic kat umah kak yah(area umah nenek ku)
pergi je umah dia....aku sudah tergoda.....melihatkan banyak stok dia...
barangan tupperwear....wah....macam-macam.....ni tak leh jadi....
ushar2 la barang....masyaallah...dugaan untuk ku...tapi memang aku dah lama nak beli...
akhirnya....pe ku beli bekas air....bekas kecik...then perfume....total semua = rm28.32...
fuh!!!tak melebihi rm50.00...
tapi kalu ada kesempatan lagi nak pergi umah dia lagi....
pukul5.10petang balik umah ku syurgaku.....

sampai umah goreng yang ala2 spagetti....
layan makan lagi.....
saat ni merasakan perut ku sangat kenyang....adus...

yang dapat pulang raya tahun ni...semua ada kecuali kak n familynye....
malam ni adik ku sorang dah mau pergi dah...
malam esok my turn lak.....hai....malasnya nak pergi...
lusanya kerja...entah larat ke tak...rasanya....tdo depan pc...kihkih
okla....tunggu next entry la pulak...


2 comments:

kai said...

salam..
hai same la kite yek...
raye dok umah je...
taon ni raye mcm x raye jek..
hik hik hik

athirah said...

wslm....begitula...malam ini sudah mau pergi..sob sob..