Saturday, December 17, 2011

Apa cabaran menanti dihadapan ku...

Assalamualaikum..............
tajuk entry ni...
sudah cukup otak ku menderita minggu lepas memikirkan soal semuanye(more on keje)...
semalam dapat tawaran keje yang tempat pergi interview minggu lepas...
hidup ku kembali kucar-kacir....
nak kena cari rumah sewa bagai..
tapi yang penting...
apa cabaran menanti ku nanti...
wah!!!...
menakutkan aje rasa...
tapi sampai bila nak takut<<<
debar la pulak nak terjun alam pekerjaan..
tapi aku merasakan...
berkat doa mak, family dan aku sendiri..insyaallah,....aku akan cuba bertahan....
ni kehendak aku...
mak aku tak pernah menghalang aku dalam apa jua bidang yang aku ceburi...
apa2 pun....fizikal dan mental kena kuat...
merantau tempat orang...............
semoga ada sinar kehidupan kat sana..............

hujan emas negeri orang..
hujan batu negeri sendiri....
nanti anak mak bawak balik emas...
wat balik ke negeri sendiri....



insyaallah dengan bantuan Allah...family aku...
aku akan harungi perjalanan hidup ku ini...amin..

No comments: