Thursday, April 26, 2012

Pergi Main Jauh-jauh

Assalamualaikum.
Hari ni pergi keje dengan mood balik kampung. Malam esok balik kampung. Saya sangat teruja untuk balik ke kampung. Ini kerana balik kampung kali ini dengan harapan saya dapat mengasah bakat kreativiti membuat hantaran kahwin abangku. Bajet ada bakat. Hehe..Tak apa. Cuba. Jangan lekas putus asa. Sekali kita set mind kita tak boleh, maknanya kita dah tak boleh. Cuba bagi tahu minda. Yes, I CAN DO IT!!!!

Tulisan kat atas tak ada kaitan dengan tajuk entri.

Bawah ini baru ada kaitan


Sebenarnya......
Ada sesuatu bermain kat minda saya.
Pergi main jauh-jauh.
Saya tak nak!
TAK NAK!!!



Macam mana la cara saya nak hindari sesuatu itu.
Cukup!cukup!
Saya sayang keluarga saya.
Cukup!Enough!


***Biar Allah sahaja membuang sesuatu itu yang dah lama saya lupakan.

No comments: