Sunday, May 20, 2012

WWWeeee,,,KELATE MENANG!!

Assalamualaikum ..
walaupun trah bukan peminat bola sepak tapi kalu ada perlawanan melibatkan penyertaan kelate konfem duk terduduk sampai habis perlawanan .. dan tahun ni rezeki pasukan kelate bawak balik piala FA .. trah minat bola tak de la sampai pergi ke stadium .. just follow melalui tv1 atau astro arena .. trah nak komen la perlawanan semalam .. tersangat tak best sebab permainan entah apa-apa .. pengacara cakap sebab padang yang tak bagus .. so membuatkan hantaran-hantaran selalu tak sampai .. ada pulak sebab pasukan SIME DARBY banyak tumpu bahagian pertahanan .. duk berkubu kat gol sendiri .. memang banyak berkubu pun sampai la akhir perlawanan .. separuh masa pertama memang langsung tak best .. rentak permainan slow, asyik pasukan KELATE je menyerang ..tapi bila masuk separuh masa kedua permainan bertukar rentak, terdapat serangan dari pasukan sime darby .. gol kemenangan diperolehi dengan sepakan penalti yang dihasilkan oleh pemain import dari lubanan, Muhamad Ghaddar selepas pertahanan simedarby menolak pemain kelate, Obinna Nwenari di dalam kawasan kotak penalti .. walaupun gol kemenangan melalui sepakan penalti namun itu titik tolak kemenangan manis buat pasukan kelate ..

Adat perlawanan ada menang ada kalah .. rezeki masing-masing ..



***Senang untuk menang tapi bukan senang untuk maintainkan kemenangan ..





9 comments:

jaakechik said...

opkos la kena menang.
negeri me tuh..hehe

Ariff Budiman said...

Tahniah Red Warrior. Game yg best. Dapat juga tengok melalui streaming

Kembara Perantau said...

OH negeri jiran ku mng..syabas..

nurul barakah said...

nurul x tengok pown semalam...tapi pagi tadi adik dah jerit2 ckap "kelantan menang" saja nak jelous kan ayah..haha...tapi...ayah pown ckap...x best lah game tu...mcam lembik je...

nurul barakah said...
This comment has been removed by the author.
Sally Yatiey said...

Tahniah Kelantan :D

hazfee said...

tahniah kelantan menang semalam :D

kaishin said...

Yeay kelate menang..:D

♥ Cik EylaDiLLa ♥ said...

0whhhhh kelantan menang ea hehe
tahniah2..
maklum la cik eyla x tgk >_<