Friday, May 18, 2012

Kepala HOtak!!!

Assalamualaikum ..
disebabkan tak ada kerja .. hari ni banyak bersosial mencari info pasal TOPIK HANGAT kat malaysia .. citer-citer pasal politik .. kira trah ni tertinggal banyak pasal politik kat malaysia ni .. tengah-tengah syok terbaca la satu entry ni .. then terbaca la komen blogger memang blogger ni tengah bengang kot .. sejak baca komen tu, trah tergelak je .. nak tau nape? sebab topik tu memang related sampai wat blogger tu bengang .. mungkin orang lain pun bengang jugak tapi tak terkeluar perkataan camtu .. sampai 'kepala hotak bapak kau!' .. kang tak pasal-pasal bapak dia kena .. ish ish .. nak marah kat orang lain .. orang lain lak kena pulak tu .. cakap la 'kepala hotak HANG!!' .. baru betul dan kira adilla ..

 
Trah dah kasi hitam kat nama tuan komen ..  kita respect kebebasan bersuara disitu ..


moral kat sini : tak usahla nak tuding jari kat kepala orang lain terutama kepala bapak .. tak leh tak leh .. kepala hotak hang la .. hehehe ..



***cuak jugak dengan politik organisasi 




3 comments:

hazfee said...

apa kes sampai kepala bapak pun termasuk sekali? macam2 perangai la

kaishin said...

hoho emo betul yang tukang komen tuh..hehe

athirah said...

hazfee:tu la pasal...kepala bapak tu..
kaishin:agak la tapi ada bersebab emo tu..