Thursday, May 17, 2012

Memilihkah??

Assalamualaikum ..
Duk tengah-tengah kerja leh pulak cari kerja lain .. kerja sekarang tak pun meletihkan sebab tak banyak kerja pun .. ada hati nak tukar kerja lain .. yela sapa tak nak peningkatan dalam hidup .. maksud trah kat sini dari segi peningkatan pengalaman, ilmu supaya nanti bila terjun dalam dunia lain tak ada la cam jakun sangat .. duk fikir-fikir balik .. tunggula trah stabil dulu dari segi kewangan lagipun nak cari kat mana pergi kerja dengan jalan .. langsung tak kuar kos pengankutan .. yang kuar peluh hari-hari ..tapi sampai umah tibai makanan habis-habisan .. kihkih .. tu yang tak stabil-stabil kewangan, asyik makan otaknya (tengok badan lerr) .. oleh itu, bersyukurla .. tak yah fikir tukar kerja ..

Sebenarnya HSBC dah call banyak kali .. hari ni saje dah 10kali lebih call .. trah tak mau angkat .. dah time keje la dia nak call .. sudahnya tak angkat .. trah mohon maaf yer .. tak bisa untuk angkat .. kalu dia berminat hubungi daku lagi ..



***mood : sangat bohsan!!!


4 comments:

Nurrul said...

wahh ! fokus ! :D

kaishin said...

pengalaman mengajar erti kehidupan :D

athirah said...

Nurrul:hilang fokus sebab xtau nak fokus mana...

athirah said...

kaishin : pengalaman adalah emas yang sukar dijual beli